torsdag 13 mars 2014

Värsta Dagen

Hej nu har jag klivit på bussen med polaren Zayn och vi ska sätta oss men det finns bara en plats så vi ska göra sten,sax,påse och den som vinner får sätta sig på platsen, efter 2 min så vann jag. Jag satt på platsen och kollade ut genom fönstret, sen efter 10 min så kommer en jätte tjock kvinna och sätter sig på mig. Jag dör under tjockisen och försöker säga "KAN DU FLYTTA PÅ DIG DIN TJOCKIS" Men hon hörde inte mig hon hade lagt på hög musik och det var Elvis. Hon satt och sjöng medans jag dog och blev döv av hennes fula röst. Jag skulle kunna bli tillsammans med henne men hon väger mer än mig och jag kommer inte kunna bära henne. Jag försökte ropa Zayn men han bara stog där och garva.
5 min senare kom Harry Potter tjejen in, hon såg mig och sa till tjockisen att akta sig, jag blev rädd för Hrry Potter tjejen men hon hjälpte mig. Tjockisen flyttade på sig och bad om ursäkt för att hon inte såg mig, jag sa det är inga problem och klev av bussen men det känndes som att jag glömde något, men jag tror att det inte var så viktigt, sen pratade jag med Zayn "ZAAAYN!!!! HUR KUNDE JAG GLÖMMA ZAYN MIN POLARE"  Äsh rätt åt honom för att han inte hjälpte mig och för att han garva.
Men plötsligt såg jag Harry Potter tjejen hon var misstänksam, ho  påminde mig om någon men kommer inte ihåg vem. Jag följde efter Harry Potter tjejen och plötsligt kom en stark vind, den blåste bort Harry Potter tjejens hår och håret kom på mitt ansikte, jag tog bort håret och då var det Niall min kompis, jag blev förvånad och arg.
Niall visste inte att peruken hade flugit av så jag smög bakom honom och låtsades att jag inte kände igen honom. Jag gick fram till honom och "HEJ VAR DET INTE DU SOM JAGADE MIG OCH SA ATT JAG SKULLE BLI DIN BLIVANDE MAN" sen sa han ee jo med en tjej röst, sen så sa jag "FINT HÅR DU HAR" Niall blev glad som tjej och rörde vid hans hår men så upptäckte han att peruken var borta.
Han sprang ifrån mig och jag sprang efter när jag fick tag i honom slog jag honom en örfil och sen skrattade vi.
Niall frågade vart Zayn var jag sa att jag hade glömt honom i bussen men jag följde inte efter för att han inte hjälpte mig sen skrattade vi och gick hem och när vi var hemma så såg jag Zayn hemma, han satt och  väntade på mig med en toffla för att slå mig, jag sprang iväg och gömde mig i mitt rum och hoppades på att Zayn inte skulle hitta mig, men sen kom han in i mitt rum och såg mig och då slog han mig och vi blev kvitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar