måndag 10 mars 2014

Haaj! Jag och min syster var inne i en djur affär djuren var sjukt söta! jag kollade på burar åt min hamster jag ska köpa. Jag älskar hästar, hamstrar, katter, hundar och kaniner och alla djur! i helgen var jag med en snäll och rolig hund som heter Napoleon han är värkligen en godhjärtad hund! Det v ar allt//May! C:

Heej. Jag älskar djur och lider väldigt mycket när dom plågas. Jag älskar att måla bilder med akryl färg och går i konstskola på sommaren.Jag har stora drömmar som att gå på Jälla gymnasiet och bli djurskötare och åka jorden runt och hjälpa djur på olika platser. Jag vet att jag har stora drömmar men jag vill hjälpa djur som behöver hjälp! i helgen ska jag och min syster åka där en båt sjunkit och djur behöver räddas från oljekatastrofen. kramar // Maya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar