torsdag 13 mars 2014

Hejsan bloggen, idag är det måndag! Idag har inget speciellt hänt bortsett från att vi körde någon jävla Harry Potter-lek på idrotten som inte gick så bra för mig. Leken går ut på att man ska få ner det andra lagets koner så snabbt som möjligt med hjälp av bollar. På något vis lyckas jag alltid bli träffad av en boll på idrotten, samma sak hände idag.
Jag blev träffad av bollen på ögat och har en enorm bula där. Fattar ni hur mycket problem detta är för en tjej?! Mitt ansikte är helt messed up och jag vet inte hur jag ska klara mig.
En annan sak som jag stör mig på är jour. Ni som går i åk 6-9 har säkert hört talas om det, ni vet när man ska städa o.s.v
Förra veckan hade jag gjort rent alla 50 bord i hela jävla matsalen. Ändå klagade mat-tanten på att det fanns en fläck kvar. 

När mitt jour- pass var över var det inga problem med hur smutsigt det var. Men hon ville ha kvar mig ända tills mitt pass var slut, vilket inte var så roligt för mig.
Jag kunde ha fått slutat 20 minuter tidigare och därmed hinna gå till centrum, göra en läxa eller något sådant men nej, mat-tanten ville ha kvar mig till prick 13:00!

 Det var allt för idag men vi hörs på torsdag. Glöm inte att gå in på vår youtube- kanal, det kommer nämligen ut ett nytt videoklipp idag kring detta. Hejdå/ the crazy girls
Youtubekanal: Alicia höglund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar