måndag 10 mars 2014

Skidåkning för första gången, hur gick det?

Hejsan bloggen, imorgon ska vi åka till Romme med klassen! Det ska bli så himla roligt. Jag har räknat och räknat dagar fram tills Romme. Jag har till och med köpt nya skidor av bästa kvalité, dessutom ett mobilskal som passar till skidorna och en urläcker Hollister dunjacka.

Anledningen till att jag ens går i skolan är för att få åka skidor. Mina föräldrar tycker det är alldeles för farligt och låter mig därför inte åka. Men när det ingår i skolan så låter de mig hehe! Jag går absolut inte i skolan för att vakna kl 07:00 varje morgon, det är det värsta jag vet. 

Förutom att vakna kl 07:00 varje morgon har jag också tränat en hel del till skidåkningen. Eftersom att det var så många folk i gymmet som svettades beslutade jag mig för att köpa ett eget gym. Det heter Annas gym och luktar så mycket bättre, nästan jordgubb. 

 Det var tyvärr allt för idag, men kolla in vår youtube-kanal. Det kommer ut ett nytt videoklipp om Romme. Var det svårt att åka skidor eller lätt, hur gick det? Ja, det får ni reda på om ni kollar på vårt videoklipp. Hejdå./ Anna & Wilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar