torsdag 13 mars 2014

Våran vecka

Hääj ;P May här! Jag var på ridningen i tisdags, jag red underbara cavaletti ute i skogen med dom andra ryttarna. Jag kom långt efter dom andra i galopen och fick galopera jätte fort det var värkligen härligt! 
Jag spelar mycket online spel det är roligt att upptäcka nya spännande spel och upptäcka ny musik! Man kan säga att jag kan vara lite av en data nörd ibland. ;P Kramar // May! C:


Heej det har varit en stressig vecka eftersom det är mycket i skolan som att jag ska ha ett no prov sjukt jobbigt! men det som är bra är att det börjar bli soligt och varmt det är en sak jag har längtat efter. För då kan jag lägga mig och gossa ner mig i vår ute soffa med en bra bok. Man kan rida ute och man kan gå till nöjes parker det är posetiva med våren många krammar // Maya.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar