torsdag 13 mars 2014

Vår!

Hej! Nu är våren här på riktigt, alltså enligt metrologerna. Känslan när man kan rida ute i paddocken istället för i ridhuset är verkligen underbar! Synd bara att jag inte har någon häst att rida på.
Baraolo blir faktist bättre och bättre, i benet alltså, och det märks att han ogillar att inte få ridas och motioneras. Hoppas han blir frisk snart. Nästa vecka har veterinären förhoppningsvis kommit på hur vi ska behandla Barolos skada, för just nu är att ta antibiotika och att vila i boxen det enda han gör. Han gillar nog inte att ha det så lugnt.
I skolan kommer proven gå bra tror jag. Även om jag har varit lite distraherad av allt med Barolo har jag haft chans att åtminstone läst några sidor i läroböckerna, och jag är ju faktiskt en av de personer som lyssnar på vad lärarna lär ut på lektionerna.
Förlåt för det korta inlägget idag, men jag har bråttom till stallet! Hejdå. /Victioria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar