måndag 10 mars 2014

15 Sanningar om mig själv!

Många av mina läsare har begärt mig att skriva 15 sanningar om mig själv. Då tänkte jag, varför inte. Nu sätter jag igång.
1. Jag älskar Sverige mest av allt!
2. Jag hatar Norge lika mycket som jag älskar Sverige.
3. Jag är en av världens mest framgångsrika längdskidåkare. www.wikipedia.org/OlfipHennberg
4. Mina föräldrar dog för några år sedan, så jag har ingen familj.
5. Min dåvarande fru gjorde slut med mig på grund av att hon tröttnade på att sport gick före henne. Jag förstår inte vad hon menar, det är väll ganska självklart att OS-studion går före hennes födelsedag, eller?.
6. Jag körde över min lilla Chihuahua som hette Rufus när jag skulle åka till träningen, Rufus dog.
7. Jag älskar att vara ifred (ensam).
8. Jag vill ha en fru! Dvs, en sportig fru som accepterar mitt OS tittande! www.match.com/OlfipHennberg
9. Jag är motsatsen till ordet: ALERT.
10. Jag låter ibland sur men det är för att jag är trött.
11. Jag har aldrig tvättat min Sverige t-shirt som ger tur. Man vill ju inte tvätta bort turen. PS: Den luktar illa.
12. Min största dröm som barn vara att bli världens bästa längdskidåkare. Den drömmen har jag uppfyllt.
13. Jag har många "haters" som klagar på att jag är kaxig och skryter mer än nödvändigt, men jag vet att ni är bara avundsjuka för att jag är snygg, känd och bäst. Jag tar era hat kommentarer som komplimanger.
14. Min favoriträtt är: pizza margarita.
15. Jag älskar att blogga om OS och min otroliga kariär.
Nu har jag skrivit 15 sanningar om mig själv, kommentera gjärna om ni har några synpunkter på mina sanningar. Heja Sverige, Hata Norge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar