måndag 10 mars 2014

Mer om Barolo..

Som sagt var Barolo halt. En vetrinär kom och kollade på honom och kom fram till att han behöver rönkas. Vi åkte till kliniken igår då, tydligen har Barolo haft en spricka i skenbenet sedan födseln och sprickan har inte märkts förns nu. Det som har gjort så att sprickan har utvecklats är på grund av att underlaget i vårt ridhus har ändrats. Tydligen är Barolo väldigt känslig för sanden.
Dessutom har jag två prov denna vecka. Proven är i NO och engelska, väldigt enkelt men jag kan inte sluta stressa upp mig. Att jag måste prestera och få det bästa betyget är alltid prioreringen för mig, men det har blivit svårt att göra det då stallet är som ett andra hem just nu. Allt jag kan tänka på är Barolos hälsa. Sen ska vi inte snacka om hur ful jag blev på skolfotot. Mitt hår såg grått ut och jag såg helt stel ut. Och just det! En ny kille har börjat i klassen. Han heter Adrian och kom ända från Umeå!
Vi ses. /Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar