måndag 17 mars 2014

Min dåliga dag......

Shoo. Igår när jag vaknade såg jag att klockan var 07.55 jag tog snabbt på mig kläder, åt lite frukost, tog cykeln och cyklade iväg till skolan. På vägen dit märkte jag att min cykel hade fått punka -.- Men det värsta var att när jag var framme i skolan märkte jag att det var söndag -.- Men aja, nu ska jag prata om mina och Alex hemligheter! Det första jag tänker säga är att när du spelar Flappy bird så kan du direkt komma till 999 där du möter Mario, men bara om du går in i pelare nummer 40.
Våran andra hemlighet är att vi har en annan orsak varför vi stängde av Flappy bird.. Vi stängde av Flappy bird för att inte kunde samsas om pengarna och om vi skulle fortsätta såhär så skulle vi bli miljadärer och vi skulle inte kunna leva som vanliga människor dåå :(. Men ajaa det här var allt för idag ByeeByeeee .) Liriliri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar